woensdag 9 juli 2008

Soms gebeuren er dingen in je leven die je zomaar spontaan komen aanwaaien....niet veel, maar ze zijn er wel. En dat is top.Ze hoeven niet groots te zijn, nee want des te kleiner des te leuker, mooier..of spontaner.
Zo ben ik dus ook hierop terecht gekomen... een leuke creatieve griet, heeft me hierop attent gemaakt, met als gevolg dat ik al heel wat minuutjes(lange minuuuuutjes) aan puzzelen ben...Voordat ik een achtergrondje had gekozen die ik leuk vond.. kon ik alweer bedenken hoe ik daar ook alweer kwam om dan toch maar de volgende uit te proberen en de volgende en de volgende. Keuzes maken... haha ja laat dat maar aan mij over... pfff.
Ondertussen is het wel al best laat geworden en ga ik mijn bad aanzetten voor een heerlijke duik. Dank je Mieke;)
Tot de volgende x.
Lieve groet, Claudia

8 opmerkingen:

Mieke zei

Hee scheet,gaaf je eerste berichtje...ziet er allemaal mooi uit!!!
Misschien tot morgenavond!!
Groetjes ook aan Aidan...prachtige foto van um..en die van jou ook hoor hihi...
XX

Yvette zei

welkom in blogland, als ik mieke zo hoor en begrijp dat je gisteren begonnen bent, ben ik heel jaloers dat het je zo snel gelukt is en zo mooi....bij mij heeft het toch wel wat langer geduurd!!!!!!!!!!!!!!!

Catharina Maria zei

Welkom in bloggers land !
Je boft met zo'n vriendin als Mieke .
Ik ga je volgen op je artistieke pa .
Groetjes Rini

Anita zei

Hoi Claudia,

Welkom in Bloggerland. Het is helaas al te laat ben ik bang.....de verslaving heeft al toegeslagen hihi.
Mag ik even opmerken, dat je bericht bijna niet te lezen is op je blog i.v.m. de kleuren.
Misschien dat je dat kunt veranderen?
Ben benieuwd naar je creaties.
Succes!!!!!!!!

Yitte zei

Hoi Claudia, welkom in blogland. Ook bij jouw heeft deze verslaving toegeslagen. Mooie blog ennuuhhh.... vanaf nu kom ik af en toe even bij je kijken.

Janny zei

Welkom in Blogland en helaas het is echt verslavend! Ik had de tekst al geselecteerd om te lezen dus dezelfde tip als Anita, ff ander kleur;o)Mooie foto's!

Dymphie zei

welkom aan boord :) laat die Mieke maar schuiven, ben benieuwd naar je creatieve werk in de toekomst.

Jennie zei

Welkom in ATC en blogland Claudia! Ik kom zeker terug om je maaksels te bewonderen

Have a great day

Have a great day

Voor Lieve Aidan, Niels,Stan,Bart en veel andere kindjes.........

Lieve .....







Respecteer mijn gevoelens, mijn leven, mijn doen.



Respecteer wie ik ben, wie ik mag, wie ik zoen.



Respecteer wat ik vind, wat ik denk, wat ik zeg.



Hoe ik me kleed, waar ik voor sta en voor vecht.



Respecteer wat ik kies, al kies jij dat niet.



Respecteer mijn verschijning, wat je ook ziet.



Ik draag wat ik mooi vind, want dat ben ik.



Mensen zijn mensen, of ze dus zijn of dik.



Ik ben wie ik zijn wil en waar ik van hou.



Respecteer wie ik ben, want ik respecteer jou.