zaterdag 25 april 2009

Kraamkamer helemaal opgeruimd....





Hier ben ik weer, kittenloos haha.
Nog steeds in afwachtingva jaja.
De tepeltjes zijn nu goed zichtbaar,dat is een teken.... S:
Ik heb het heel mooi gezien van de week toen ze lekker voor het raam lag te slapen. Helaas heb ik er toen geen foto van kunnen maken.
Net heb ik het geprobeerd. Je ziet als je goed kijkt 1 tepeltje. Tja waar je al niet op let he haaha.
Ze is zo een schatje.Helaas kan ze niet met mijn eigen katjes overweg. Ze beschermd haar buikje met wondertjes natuurlijk.
Vannacht heb ik erover gedroomd dat ze er waren. Maar dat ze heel snel groot werden en ik kon precies zien of het een meisje of mannetje was aan de roze of blauwe muts. Ja ja de spanning stijgt ten top. Helaas moet ik de hele week werken dus dat wordt lastig. Ik wil er zo graag bij zijn.
Elke nacht zit ik tot laat bij Mila.Maar niets hoor.
Ik ga er een paar foto's opzetten, van Mila voor t raam(of achter) , en de kraamkamer.Groetjes weer.

Geen opmerkingen:

Have a great day

Have a great day

Voor Lieve Aidan, Niels,Stan,Bart en veel andere kindjes.........

Lieve .....







Respecteer mijn gevoelens, mijn leven, mijn doen.



Respecteer wie ik ben, wie ik mag, wie ik zoen.



Respecteer wat ik vind, wat ik denk, wat ik zeg.



Hoe ik me kleed, waar ik voor sta en voor vecht.



Respecteer wat ik kies, al kies jij dat niet.



Respecteer mijn verschijning, wat je ook ziet.



Ik draag wat ik mooi vind, want dat ben ik.



Mensen zijn mensen, of ze dus zijn of dik.



Ik ben wie ik zijn wil en waar ik van hou.



Respecteer wie ik ben, want ik respecteer jou.