vrijdag 5 februari 2010

B'day Aidan '14'
























Een verjaardag, niet zomaar een verjaardag. MIjn lieverd is vandaag -14- jaar geworden. Wat een leeftijd!! Wat is het een fantastische jongen geworden.En wat ben ik enorm trots op Aidan. Omdat we geen groot feest wilde geven, wilde ik Aidan wel heerlijk en bijzonder laten voelen. Zoals ik dat eigenlijk altijd hem dat gevoel wil geven natuurlijk.We zijn vandaag met een fijne vriend en man van mijn dinnetje en lieve(stoere) maat van Aidan wezen karten en Lazergamen.Bij aankomst werd Aidan toch wel vrij stil...mmm zouden het toch een beetje zenuwen geweest zijn... al gauw gingen ze naar beneden in de PIT en daar werden ze kaar gemaakt met een overal, haardoekje en een helm... op naar de start. Weinig uitleg hadden de mannen maar nodig en weg waren ze! Werelds! Het eerste rondje even de baan verkennen en al gauw waren ze in een 'strijd' verwikkeld. Na een 12 minuten was de tijd om en kwam Aidan met een glunderende kop op mij toegelopen. Hij was een en al enthousiasme, "wat VET'.
Dit was echt helemaal spekkie naar zijn bekkie. De stilheid was totaal omgeslagen.
Na de taart mochten ze nog een keer de pit betreden en dit keer zonder uitleg en daar gingen ze weer. Peet met zijn behendigheid en Aidan met zijn aangeboren talent zo blijkt wel weer. DIt gaan we vaker doen hoor mam. Ja echt wel! Dit is zo gaaf! Voor dat glunderende koppie, dat zo intens geniet, ga ik een dag extra werken zodat we dit vaker kunnen gaan doen! Werelds!
Het Lazergamen was ook leuk, leuker dan we hadden verwacht, Peet Aidan en moi gingen een goed opgezette zaal in met keiharde muziek en rook. ( rook om de lazerstralen goed te kunnen zien!) De muziek werd wel voor de oudere onder ons iets zachter gezet hahaha! Het was echt leuk. Aidan was de winnaar, hij richtte als de beste en ook dit was voor herhaling vatbaar!Al was de score van Peet iets aan de lage kant maar daar hebben we t maar niet al te uitgebreid over.... aangezien hij al jaren ervaring heeft met richten en schieten.
Toch denk ik dat karten bij Aidan de voorkeur heeft.....heb ik zo vaag het vermoeden;-).
We hebben er weer een hobby bij!
Hier de foto's van het bday ontbijtje, taart en de middagtraktatie.Het was een dag om nooit meer te vergeten!Een lieverd die geniet!
Happy Bday lieve Aidan!
Voor verder details zie een verslagje van Peet; http://peet-s.blogspot.com/

1 opmerking:

Peet zei

Leuk verhaaltje.
Gisteren was écht heel tof; wist wel dat Aidan het effe 'spannend' en daarna leuk zou vinden, maar dat ie al zó vlug, zó hard zou gaan had ik niet verwacht. Echt klasse man. Top.
Jammer dat ik me niet helemaal 100% voelde maar het was toch echt BIG FUN.
En tja... dat lasergamen... dat moeten we toch ook nog eens opnieuw doen :o)

Have a great day

Have a great day

Voor Lieve Aidan, Niels,Stan,Bart en veel andere kindjes.........

Lieve .....







Respecteer mijn gevoelens, mijn leven, mijn doen.



Respecteer wie ik ben, wie ik mag, wie ik zoen.



Respecteer wat ik vind, wat ik denk, wat ik zeg.



Hoe ik me kleed, waar ik voor sta en voor vecht.



Respecteer wat ik kies, al kies jij dat niet.



Respecteer mijn verschijning, wat je ook ziet.



Ik draag wat ik mooi vind, want dat ben ik.



Mensen zijn mensen, of ze dus zijn of dik.



Ik ben wie ik zijn wil en waar ik van hou.



Respecteer wie ik ben, want ik respecteer jou.