donderdag 2 juli 2009

Gezellige boel....









Eerst maar even een beetje een triest berichtje, Mila is maandagochtend toch opgehaald door de dierenambulance,nadat ze me zondag weer flink te grazen had genomen.
Ik vind het heel jammer maar het is echt beter voor haar en voor hier.
Ik heb weer antibiotica gekregen en deze keer was ik snel bij dus ben verder niet ziek geweest gelukkig.
Ik mis haar wel hoor, want zo een goede moeder dat ze was/is.Ik heb van degene die MIla kwam ophalen gehoord dat t goed met haar gaat. DUs dat is een troost.

NU heb ik dus 5 kleine bengels rondlopen. Bubbles is al aardig gewend,begint zich steeds meer op hun gemak te voelen. Hij is wat schichtig maar dat gaat goed komen. Moja ontfermd zich over hem. Nino staat de hele dag te kwispelen met al die kleine smurfjes om hem heen. En nu zijn ze ook al aan hem gewend. Echt leuk.

Helaas is met het vertrek van moeder Mila ook de lef van haar kindjes een beetje verdwenen. Ik probeer t terug te verdienen door geduld liefde en aandacht te schenken en veel knuffeltijd zodat de volgende eigenaar hier profijt van heeft.

Ik heb nog een paar foto's. Het is nu sleepy time en een katje kruipt nu daar waar hij of zij denkt heerlijk te liggen en zeker met deze hitte, Moja en Djinn liggen boven bij de fan, slim he. Nino ligt plat op zijn buik ind e hoop dat t niet te snel warm wordt onder dat kacheltje van hem. Bubbles ligt hier vlakbij me in een wel heel aparte, ik heb t warm houding.
Mylo en Aizza zitten in de kattenkamer en Izzy en Levi daar moest ik wat meer moeite voor doen om gevonden te krijgen.... onder de bank.....

Geen opmerkingen:

Have a great day

Have a great day

Voor Lieve Aidan, Niels,Stan,Bart en veel andere kindjes.........

Lieve .....







Respecteer mijn gevoelens, mijn leven, mijn doen.



Respecteer wie ik ben, wie ik mag, wie ik zoen.



Respecteer wat ik vind, wat ik denk, wat ik zeg.



Hoe ik me kleed, waar ik voor sta en voor vecht.



Respecteer wat ik kies, al kies jij dat niet.



Respecteer mijn verschijning, wat je ook ziet.



Ik draag wat ik mooi vind, want dat ben ik.



Mensen zijn mensen, of ze dus zijn of dik.



Ik ben wie ik zijn wil en waar ik van hou.



Respecteer wie ik ben, want ik respecteer jou.