maandag 13 juli 2009

Levi gewond

Nu ligt hij heerlijk te slapen en voelt zich weer goed....Morgen even met Maartje praten.


Zijn flinke wond, wel mooi schoon!Het is hier echt veilig hoor...!


Het arme katertje lag eens prinsheerlijk....

Vrijdag kwam ik thuis en zag ik dat Levi een paar schrammetjes achter in zijn nekkie had. Ik heb het schoongemaakt en dacht van ...nou dat gaat vanzelf wel weer over.
Nu gister schrok ik gewoon, kwam van mijn werk terug en de wondjes waren wonden.
Met behulp van Marijken en de dierenarts gerustgesteld en hebben we Levi apart gehouden van de rest zodat de wond kan genezen.
Het is al zo een knorrenbeest en nu miaauwde hij ook de hele tijd erbij. Hij wordt lekker verwend en t gaat prima met hem. Hier een aantal foto's...zijn domein is nu de grote tafel met zijn doosie waar hij ook echt in blijft slapen, zijn kattenbakkie en zijn eten en drinken... af en tie krijgt ie visite van Moosie en Mundial. Die doen hem niets verder.Lief he. Ze delen dan ook gelijk mee in de maaltijd...ehem...Tja... een gekkehuis hier.Of mijn zoon is voor de rest van zijn leven genezen van katten of hij neemt het stokkie over..... hahaha..

Geen opmerkingen:

Have a great day

Have a great day

Voor Lieve Aidan, Niels,Stan,Bart en veel andere kindjes.........

Lieve .....







Respecteer mijn gevoelens, mijn leven, mijn doen.



Respecteer wie ik ben, wie ik mag, wie ik zoen.



Respecteer wat ik vind, wat ik denk, wat ik zeg.



Hoe ik me kleed, waar ik voor sta en voor vecht.



Respecteer wat ik kies, al kies jij dat niet.



Respecteer mijn verschijning, wat je ook ziet.



Ik draag wat ik mooi vind, want dat ben ik.



Mensen zijn mensen, of ze dus zijn of dik.



Ik ben wie ik zijn wil en waar ik van hou.



Respecteer wie ik ben, want ik respecteer jou.