dinsdag 11 augustus 2009

Levi is geplaatst




Levi is geplaatst, eigenlijk zou hij samen met Mylo zijn broertje geplaatst worden. Heel erg natuurlijk.
Levi, is afgelopen zaterdag opgehaald.Het wordt er niet makkelijker op.Wel fijn om die mensen dan te zien waar ze naar toe gaan.
Bij levi zit het vast goed en ze zal me smsen hoe t gaat met hem.
Ook die mis ik zooo, dat was me echt een knorrepot.
Eeen lieve knuffeldoos.Izzy mist jou hoor.
Schatje,zorg goed voor je zelf, pas op voor die snelle auto's en speel lekker met je nieuwe broertje.

Geen opmerkingen:

Have a great day

Have a great day

Voor Lieve Aidan, Niels,Stan,Bart en veel andere kindjes.........

Lieve .....







Respecteer mijn gevoelens, mijn leven, mijn doen.



Respecteer wie ik ben, wie ik mag, wie ik zoen.



Respecteer wat ik vind, wat ik denk, wat ik zeg.



Hoe ik me kleed, waar ik voor sta en voor vecht.



Respecteer wat ik kies, al kies jij dat niet.



Respecteer mijn verschijning, wat je ook ziet.



Ik draag wat ik mooi vind, want dat ben ik.



Mensen zijn mensen, of ze dus zijn of dik.



Ik ben wie ik zijn wil en waar ik van hou.



Respecteer wie ik ben, want ik respecteer jou.