dinsdag 11 augustus 2009

Mosie blijft bij ons, ben zo happy







Tja...... ze heet Mosie, ze is lief nog steeds klein, een schildpadje, tikkie eigenwijs, en een doorzetter.
Deze lieverd, stal mijn hart op het moment dat Marijke haar naar me bracht.
Nu een paar weken later, moet ik er niet aan denken dat iemand haar ophaald en meeneemt en dat ik haar nooit meer zal zien. Ik heb dat al snel hoor, dus heb er goed bij stilgestaan. Samen met Aidan overlegd natuurlijk en nog eens over nagedacht. Ze is ook echt een maatje van Nino, dus dat speelt zeker een rol.
Ze past goed bij ons gezinnetje.
Welkom lieverdje, je bent super welkom, enne Marijke.... ik stuur jou de rekening wel hahaha.

Geen opmerkingen:

Have a great day

Have a great day

Voor Lieve Aidan, Niels,Stan,Bart en veel andere kindjes.........

Lieve .....







Respecteer mijn gevoelens, mijn leven, mijn doen.



Respecteer wie ik ben, wie ik mag, wie ik zoen.



Respecteer wat ik vind, wat ik denk, wat ik zeg.



Hoe ik me kleed, waar ik voor sta en voor vecht.



Respecteer wat ik kies, al kies jij dat niet.



Respecteer mijn verschijning, wat je ook ziet.



Ik draag wat ik mooi vind, want dat ben ik.



Mensen zijn mensen, of ze dus zijn of dik.



Ik ben wie ik zijn wil en waar ik van hou.



Respecteer wie ik ben, want ik respecteer jou.