woensdag 20 mei 2009

Avontuurlijk avontuur.....







Daar ben ik weer even met een update. Alles gaat voorspoedig met de kittens, het enig wat me enrom veel moeite kost is om voor MIla te zorgen. Ze laat me niet meer toe. Ik heb haar zo mogen helpen en dat is nu sinds eergisteravond over.
MIjn been heeft ze zondag flink te pakken gehad.Ze bijt dan en laat niet zo snel los. Ik heb me moeten verdedigen met de kattegrind zak haha.
Vanmorgen ging ik even kijken en viel ze me meteen aan. MIjn arm had ze met haar tanden te pakken. Ik voelde en hoorde het heel duidelijk. Jeetje.
Ik heb de co gebeld om advies. Ik heb haar uiteindelijk in de bench opgesloten. Aidan heeft daar om 13 uur eten en water ingezet.
Ze viel hem ook aan, maar is niet geraakt.
Ze bescherm haar lieve kittens met al haar kracht. Gelijk heeft ze! Al begrijp ik niet wat we nu verkeerd hebben gedaan dat ze zich niet meer veilig voelt.
Vanavond heb ik mezelf omgetroverd in een harnas haha. Grote jas, lange laarzen. Ben naar binnen gegaan, Aidan had nl de bench opengedaan want ze moest ook op de bak kunnen he. Ik heb meteen de bench dichtgemaakt en heb alles schoongemaakt. Eten neergezet en snel weer weg nadat ik de deur open had gemaakt. Dat had Mila nog niet in de gaten.
Nou ik heb een paar foto's met mijn mobiel gemaakt, niet zo duidelijk maar toch....

1 opmerking:

Mieke zei

Hahaha mi dushi ik had je graag gezien in je harnas!!
XX

Have a great day

Have a great day

Voor Lieve Aidan, Niels,Stan,Bart en veel andere kindjes.........

Lieve .....







Respecteer mijn gevoelens, mijn leven, mijn doen.



Respecteer wie ik ben, wie ik mag, wie ik zoen.



Respecteer wat ik vind, wat ik denk, wat ik zeg.



Hoe ik me kleed, waar ik voor sta en voor vecht.



Respecteer wat ik kies, al kies jij dat niet.



Respecteer mijn verschijning, wat je ook ziet.



Ik draag wat ik mooi vind, want dat ben ik.



Mensen zijn mensen, of ze dus zijn of dik.



Ik ben wie ik zijn wil en waar ik van hou.



Respecteer wie ik ben, want ik respecteer jou.