woensdag 13 mei 2009

Mila, the patience story continues...


Bolle Mila...
Voorzichtig kittens voelen...
eten eten en nog eens eten...
In de springhouding kun je goed zien hoe haar buikje eruit ziet.
Het wachten op de kittens is beloond met bewegingen tegen de buik van de moederpoes Mila. Die kan ik zien en als je je hand tegen haar buikie houd dan voel je je zo af en toe flink spartelen. Wat is het toch een wonder he.
Er komen dr gewoon een aantal uit, echt geweldig.
Het is net of ze een bal heeft ingeslikt, de buik groeide eerst aan de rechterkant, een beetje links en nu is het net echt een ingeslikte bal.
Nou ik hoop zo dat ik de bevalling mag meemaken.Lijkt me zo bijzonder.
Ik heb een paar foto's die zet ik er weer op.

Geen opmerkingen:

Have a great day

Have a great day

Voor Lieve Aidan, Niels,Stan,Bart en veel andere kindjes.........

Lieve .....







Respecteer mijn gevoelens, mijn leven, mijn doen.



Respecteer wie ik ben, wie ik mag, wie ik zoen.



Respecteer wat ik vind, wat ik denk, wat ik zeg.



Hoe ik me kleed, waar ik voor sta en voor vecht.



Respecteer wat ik kies, al kies jij dat niet.



Respecteer mijn verschijning, wat je ook ziet.



Ik draag wat ik mooi vind, want dat ben ik.



Mensen zijn mensen, of ze dus zijn of dik.



Ik ben wie ik zijn wil en waar ik van hou.



Respecteer wie ik ben, want ik respecteer jou.