zaterdag 23 mei 2009

Weegmomentje...


Levi... & Izzy....
Aizza...

Mylo...

Zo na de constructie van gisteren, kunnen we rustig de kamer weer in en weer uit haha.
Mila is tot nog toe rustig in haar 2 kamer appartementje.Arm beestje he.
Ik mag haar nu aaien vanachter de tralies en dan zou je zo de deur open willen doen. Ze is echt lief hoor!! Aidan wilde graag wegen en zo geschiedde.
De namen zijn bedacht! Allemaal met betekenis, die een beetje me de kittens te maken hebben. Maar ook met de mama. Mama Heet dus ;
M - Mylo = Vergevingsezind - rode katertje weegt 225 gram
I - Izzy = Verlossing van god - Lapjes poesje weegt 175 gram
L - Levi = Aanhankelijke - Cypers katertje weegt 210 gram
A - Aizza = Leven - Cypers poesje weegt 200 gram

Hier de foto's;

Geen opmerkingen:

Have a great day

Have a great day

Voor Lieve Aidan, Niels,Stan,Bart en veel andere kindjes.........

Lieve .....







Respecteer mijn gevoelens, mijn leven, mijn doen.



Respecteer wie ik ben, wie ik mag, wie ik zoen.



Respecteer wat ik vind, wat ik denk, wat ik zeg.



Hoe ik me kleed, waar ik voor sta en voor vecht.



Respecteer wat ik kies, al kies jij dat niet.



Respecteer mijn verschijning, wat je ook ziet.



Ik draag wat ik mooi vind, want dat ben ik.



Mensen zijn mensen, of ze dus zijn of dik.



Ik ben wie ik zijn wil en waar ik van hou.



Respecteer wie ik ben, want ik respecteer jou.