maandag 18 mei 2009

Dubbel hoera!! Mila wordt mama....van.....4 mooie gezonde kittens!


Mila verzorgde haar kleintje met veel liefde en zorgzaamheid. Ze likten hun schoon, en ging voor ze liggen. UIteindelijk waren ze allemaal opgedroogd. Zo klein. Wauw!
Ze slapen,en dat gaat helemaal leuk worden de komende tijd.
Petje af voor de Moederpoezen!.
Ik mocht van MIla helpen, ik ben zo dankbaar dat ik haar een beetje kon helpen. DEze kleine kon de tepel niet vinden, dus heb haar/hem geregeld even lief de weg gewezen.




MOeder en kind koppies
Geweldig he. Wat een wonder!






De placenta en de navelsstreng doorgebeten. Deze heeft Mila niet opgegeten de andere wel. De laatste kitten kwam in stuitligging, was even spannend. Maar bij haar koppie heb ik zelf het vliesje eraf moeten trekken(voorzichtig)

Fantastisch he de natuur!

Lieve Aidan, zo vertederd.
Zo mooi!

Goed gedaan Mila en nog 2 erbij.
Lijkt wel een slachtveld. ;-)










Mamaaaaaaaaaaaaaaa waar ben je nou......

Hier zie je het duidelijk. het vliesje wordt door mama eraf gehaald. Heel mooi om te zien. De navelstreng wordt doorgebeten en de placenta wordt ook opgegeten. (behalve 1.....)

mama waar ben je nou toch, k heb t zo koud. Hebben we een kruik voor gemaakt.


De volgende laat zeker niet lang op zich wachten en die eerste kleine heeft er een beetje onder te lijden. Mila beweegt behoorlijk en t duurde even en uiteindelijk kwam er een grote bolle rode poes uit.


Goed kijken daar is de eerste kitten, hééél klein
puf puf puf Haar hele lichaam doet mee.
ooohh almost mummy to be, doet zo haar best en blijft oogcaontact met mij houden. Heel bijzonder.
Arm lief poesje.

En erger werden de weeen zeker...

Mila ging van de grond toch maar weer in de doos liggen, daar verplaatde ze zich telkens. Je zag duidelijk dat ze weeen had, later werden deze persweeen. Natuurlijk heb ik Maartje opgebeld. FIjn hoor. MIjn lieve Mieke leefde ook helemaal mee en Mam kwam uiteindelijk er ook gezellig bij zitten.
Rond 15uur begon Mila onrustig te worden. Die morgen had ze al gepakt en gebeten en later mijn mams. Duidelijk dus een teken van,blijf van me lijf, ik heb genoeg beweging in mijn buikie. haha. 2 Tetanusprikken(voor mam en mij later, hadden we een huisje vol leuke visite ter ere van mijn 28ste verjaardag.Hier begin t mee,iedereen wilde graag een stukkie meeleven met de poes en begaan met zo een wonderlijk iets.

1 opmerking:

Mieke zei

Oh wow wat een supermooi verhaal en prachtige foto's mi dushi!!

Have a great day

Have a great day

Voor Lieve Aidan, Niels,Stan,Bart en veel andere kindjes.........

Lieve .....







Respecteer mijn gevoelens, mijn leven, mijn doen.



Respecteer wie ik ben, wie ik mag, wie ik zoen.



Respecteer wat ik vind, wat ik denk, wat ik zeg.



Hoe ik me kleed, waar ik voor sta en voor vecht.



Respecteer wat ik kies, al kies jij dat niet.



Respecteer mijn verschijning, wat je ook ziet.



Ik draag wat ik mooi vind, want dat ben ik.



Mensen zijn mensen, of ze dus zijn of dik.



Ik ben wie ik zijn wil en waar ik van hou.



Respecteer wie ik ben, want ik respecteer jou.