zaterdag 27 juni 2009

Bubbles Arrived....


Het kittenproject heeft me een nieuw klein katertje bezorgd. Ik heb hem Bubbles genoemd en waarschijnlij spreekt die naam voor zich vandaag....
Hij is inderdaad een schatje zoals gezegd werd door Maartje.Hij moet helaas nog gescheiden zitten en dus hebben we de kamer maar weer eens omgebouwd.Wat zou ik toch graag in een klein boerderijtje wonen.Hoef t geen luxe te zijn, maar gewoon veel liefde en knuffelgehalte.Bubbles is 10 weken en ziet er goed en gezond uit.
Hij vind contact en aaien heerlijk en babbeld er al flink op los.
Welkom mooie Bubbles.

Bubbles time...




Mama Mila time...




Sleepytime....




Playtime..

1 opmerking:

Mieke zei

Ik vind het een feestje om elke keer bij de katjes te komen kijken op je blog!!Zie ja gauw weer.XX

Have a great day

Have a great day

Voor Lieve Aidan, Niels,Stan,Bart en veel andere kindjes.........

Lieve .....







Respecteer mijn gevoelens, mijn leven, mijn doen.



Respecteer wie ik ben, wie ik mag, wie ik zoen.



Respecteer wat ik vind, wat ik denk, wat ik zeg.



Hoe ik me kleed, waar ik voor sta en voor vecht.



Respecteer wat ik kies, al kies jij dat niet.



Respecteer mijn verschijning, wat je ook ziet.



Ik draag wat ik mooi vind, want dat ben ik.



Mensen zijn mensen, of ze dus zijn of dik.



Ik ben wie ik zijn wil en waar ik van hou.



Respecteer wie ik ben, want ik respecteer jou.