dinsdag 2 juni 2009

Ontdekken jongens........de eerste hobbels...




Lekker schoon en veilig bij mama Mila.We zijn er moe van en zijn uitgehongerd hoor. Dus tot morgen.




Uiteindelijk hebben de meisjes het ook voor elkaar gekregen en zitten ze met zn 4en flink te piepen omdat ze even in de voorkamer zijn geplaatst zodat hun onderkomen schoongemaakt kon worden. Dit tot ergenis van de mama.Die arme schat kan er niet tegen dat de mini's om hulp roepen..




Nou Aizza kom je nog, we redden t wel hoor, kom op.




Hobbel voor hobbel komen ook de dames in actie...niet te snel natuurlijk.




Daar ga ik(Izzy) hobbel hobbel, hé Aizza wat doe jij nou?




Nou kijk maar niet zo naar ons hoor, wij durven ook echt wel een paar stapjes te hobbelen, moet je opletten, grilpower!




Jaaa ik hang ik hang... heb wel een zetje gekregen, verder dan hangen kom ik nog niet hoor, vet he!




Hé Mylo, kijk eens jongen, op eigen krachten he Há!Wat blijft die doos toch hoog zeg. Ik zal eens een paar keer mijn keel opzetten.




Levi heeft de toch al hobbelend overleeft. Het duurde even maar hij is aan de rand aangekomen.... en nu...?




Mylo heeft t snelste naar de rand van de doos gehobbeld en heb m even een zetje gegeven. De andere streepjesmini's konden hun ogen er niet vanaf houden. En zo nieuwsgierig dat ze waren. Levi nemet t voortouw, de 2 dames kijken bewonderend naar de herenmini's.




Hé jongens, mama is weg, wij kunnen gaan hobbelen...

Geen opmerkingen:

Have a great day

Have a great day

Voor Lieve Aidan, Niels,Stan,Bart en veel andere kindjes.........

Lieve .....







Respecteer mijn gevoelens, mijn leven, mijn doen.



Respecteer wie ik ben, wie ik mag, wie ik zoen.



Respecteer wat ik vind, wat ik denk, wat ik zeg.



Hoe ik me kleed, waar ik voor sta en voor vecht.



Respecteer wat ik kies, al kies jij dat niet.



Respecteer mijn verschijning, wat je ook ziet.



Ik draag wat ik mooi vind, want dat ben ik.



Mensen zijn mensen, of ze dus zijn of dik.



Ik ben wie ik zijn wil en waar ik van hou.



Respecteer wie ik ben, want ik respecteer jou.