zondag 7 juni 2009

knokkuuuuuuuuuuuuuhhhhhhhhhhhhh




MAMA MILA is lekker aan het eten...



Allemaal op verkenning... en Mama Mila houd ze nog schoon en beschermd ze.


We zijn weer vriendjes hoor, voor altijd.






Echt je hebt gewonnen Izzy, je bent een slimme tante.

AAAAAAUUUUUU Izzy, genade genade, ik geef me overrrrrr...



Há ik zie er misschien niet zo sterk uit maar kan heel verrassend uit de hoek komen, en dan zijn jou kadetjes van mij....



Zooooo hier pak aan ik bijt je lekker in je nekje...



Mylo is ondertussen teruggegaan en wil persé spelen met Izzy....


Levi kwam ook even een poging doen, maar heeft zijn achterpoten nog niet geheel in bedwang, lopen is zooo moeilijk... moet er echt bij nadenken hoor...



Aizza gaat ook naar buiten, helemaal alleen, knap hoor...





Mylo durft... maar voor hoe lang...


Het is dringen geblazen bij ons speciale afstapje... kijken wie er durft...


He jongens de deur gaat open, rennen....

Geen opmerkingen:

Have a great day

Have a great day

Voor Lieve Aidan, Niels,Stan,Bart en veel andere kindjes.........

Lieve .....







Respecteer mijn gevoelens, mijn leven, mijn doen.



Respecteer wie ik ben, wie ik mag, wie ik zoen.



Respecteer wat ik vind, wat ik denk, wat ik zeg.



Hoe ik me kleed, waar ik voor sta en voor vecht.



Respecteer wat ik kies, al kies jij dat niet.



Respecteer mijn verschijning, wat je ook ziet.



Ik draag wat ik mooi vind, want dat ben ik.



Mensen zijn mensen, of ze dus zijn of dik.



Ik ben wie ik zijn wil en waar ik van hou.



Respecteer wie ik ben, want ik respecteer jou.