zaterdag 6 juni 2009

Het begin van de stoei periode wordt een feit...


Ja dat ravotten ligt ons wel!.Aidan dank je voor de mooie foto's. Liefs


Na de overheerlijke maaltijd is het speelkwartier, die houden we er voorlopig in hoor.



mmmmmmmmm genieten en smakken dat we doen hahaha



Overheerlijk die Milamelk he jongens...


Zooo héé wat een groot onderkomen hebben we nu zeg...



Nou dan ga ik ook even poseren.... doet t je wat?MIjn lieve koppie.....



Ik kan zo in een reclamespotje he.....hoeveel schuift denk je? Een zak brokjes?



Zielig zijn we zo he... echt hoor, we doen net alsof we gekooid zijn... wie wil ons nou niet een mooie toekomst geven met veel liefde en knuffels....



Jaaa, het deurtje is een perfecte uitvinding van onze Aidan.We snappen het haha.



Mila gaat even een ommetje maken en laat zich heel graag aaien, Aidan durft dat beter dan ik op het moment.



Mama Mila lag er echt relaxed bij, even geen gesabbel. eventje op ademkomen.



Lekker spelen in de 'voortuin'.... Aidan had voor de gelegenheid een deurtje gemaakt.

Vandaag zie je een fotorapportage die Aidan heeft gemaakt. Hij heeft Mila langzaam laten wennen en de deur van de bench opengegooid.
Hier komen een aantal foto's die we het leukste vonden. Tja welke is nou niet leuk he haha.

Geen opmerkingen:

Have a great day

Have a great day

Voor Lieve Aidan, Niels,Stan,Bart en veel andere kindjes.........

Lieve .....







Respecteer mijn gevoelens, mijn leven, mijn doen.



Respecteer wie ik ben, wie ik mag, wie ik zoen.



Respecteer wat ik vind, wat ik denk, wat ik zeg.



Hoe ik me kleed, waar ik voor sta en voor vecht.



Respecteer wat ik kies, al kies jij dat niet.



Respecteer mijn verschijning, wat je ook ziet.



Ik draag wat ik mooi vind, want dat ben ik.



Mensen zijn mensen, of ze dus zijn of dik.



Ik ben wie ik zijn wil en waar ik van hou.



Respecteer wie ik ben, want ik respecteer jou.