dinsdag 2 juni 2009

snapshots...

Ja, daar is onze lieve mama met melkvoorraad, aanvallen, pakken wat je pakken kunt...

Gelukkig we zijn weer compleet, nu nog even wachten op mamsie...

Waar blijven jullie nou zeg...

Jaa bijnaa, sta nou stil Levi..
Zow wat een geklauter, die doos is hoog zeg..
Wacht maar we komen er aan op eigen krachten...

Há, ik heb een gratis ritje door de lucht gehad, nu jullie nog haha..
Ja hoor, ik wist t wel, we zijn weer in de maling genomen... maar nu zijn we slimmer geworden..

Eens kijken... ja hier klopt iets niet hoor, ga jij eens kijken Izzy..
Volgens mij zitten we aan de verkeerde kant van de de doos...
oeps, moet ik me nou schamen denk je..¿
dat gaat meestal gepaard met een hoop commentaar, en soms kijk ik dan maar even de andere kant op ..
Ik heb de zware taak om over de rest heen te klauteren aangezien ik het zwaarste ben...
En daarbij proberen we zo schattig mogelijk te kijken natuurlijk.
We kruipen nu graag over elkaar heen ipv.in elkaar...
Hoho, die flitsen dat is net als eerder op de dag toch wel een inbreuk op onze privacy hoor...
Ik trek even een stoere kop maar daar moet je maar even doorheen prikken. Naast me is mijn broertje Levi,rechtachter dat schattige koppie(zeg t maar niet tegen dr, dat ik dat gezegd heb) dat is dus Izzy, en die lekkere slaapkop is Aizza.
Mylo ben ik, ja die rooie ja. Ik ben een kater, toevallig wel.Ik werd als 2e geboren en was een kanjer. Nu laat ik jullie even zien wat mijn broertje en zusjes allemaal al kunnen. En ik natuurlijk...

Geen opmerkingen:

Have a great day

Have a great day

Voor Lieve Aidan, Niels,Stan,Bart en veel andere kindjes.........

Lieve .....







Respecteer mijn gevoelens, mijn leven, mijn doen.



Respecteer wie ik ben, wie ik mag, wie ik zoen.



Respecteer wat ik vind, wat ik denk, wat ik zeg.



Hoe ik me kleed, waar ik voor sta en voor vecht.



Respecteer wat ik kies, al kies jij dat niet.



Respecteer mijn verschijning, wat je ook ziet.



Ik draag wat ik mooi vind, want dat ben ik.



Mensen zijn mensen, of ze dus zijn of dik.



Ik ben wie ik zijn wil en waar ik van hou.



Respecteer wie ik ben, want ik respecteer jou.